Villervalla: Hälsa grabben ett stort jävla GRATTIS från JonteD!!! Och du som farsa ska putsa upp tuppkammen o bara njuta av hans framgång de e du värd !! 🤣🤣👍🇱🇸🇱🇸🎆🎇
Vi vågar hoppas på Lundmark 2026/27 enligt Expressen.
"Enligt Expressens uppgifter har Timrå tidigare under hösten hört sig för om Lundmark och sett över möjligheten att få ”hem” honom till klubben, men beskedet har varit att Lundmark vill kriga på och fortsätta säsongen i Nordamerika."
"Enligt Expressens uppgifter är det inte orimligt att han spelar i Timrå 26/27."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer