-Sputnik-: Lundmark är en ganska medioker spelare okej i en tredje fjärdelina men inte mer. Ska man va ärlig borde han inte fått NHL kontrakt särskilt inte i Florida.
-Sputnik-: Lös Lundmark till nästa säsong och få bort typ Levinsson, det borde inte vara särskilt svårt. Bör stå flera HA klubbar i kö för att ta över det kontraktet. Lundmark är en mycket tydligare rollspelare än vad Levinsson och är mer användbar längre ner i laget. Någon tilltänkt ersättare till Dahlén kommer han såklart inte vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer