1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2942640

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Lundmark är en ganska medioker spelare okej i en tredje fjärdelina men inte mer. Ska man va ärlig borde han inte fått NHL kontrakt särskilt inte i Florida.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Silfvern: Nej precis vad vi alla säger härinne i Timråboken?

Skillnaden är väl att ni betalar överpris för samma spelartyper. Tänker Jonsson Fjällby med 240k i lön hos er.

Lundmark hade gärna fått ersätta en sån som Levinsson eller Lilja redan i år dock. Rätt menlösa spelartyper på SHL nivå.

Även om Lilja sprattlade till i slutspelet ifjol. Men hade hade ju svårt att ta plats under seriespelet. Utlånad till Karlskoga etc.

Sv: Apropå nånting...
Silfvern: Tack för att du berättar för oss som såg Lundmark 52+ matcher ifjol hur bra eller inte bra han är…… Han är en nyttig botten6 spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer