Tom Topp: Idag gör Levinsson ett SHL-mässig insats, absolut. Jag är inget fan av honom, men samtidigt kan jag ha överseende med tillkortakommanden eftersom det är en billig spelare.
Nu, efter en seger, när inte allt är jämmer och elände så kan jag passa på att gnälla lite. För det verkar som de här "mellanmjölks-värvningarna", eller vad man nu ska kalla dem, inte längre går hem. Jag tycker att värvningar av juniorer/första års seniorer har fallit väl ut, liksom värvningarna av etablerade spelare.
Däremot så har det inte varit något vidare utfall på spelare som gjort ett par säsonger i SHL och som ska ta "nästa steg". Pilö, Andersson, Lilja, Westfält - nej, det har inte fallit väl ut. Nubben får nog tänka om i sin strategi framöver.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.