1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2947768

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Charliejfz: Jo jag har lite släkt däromkring, det är inte lätt att förstå jämt.🤣

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Villervalla: För första gången i år känner jag mig irriterad efter en match.
Rögle är förbannat kassa förutom 10min av matchen. Vi skapar lägen i massor men det strular och pucken hoppar och allt går fel.
Känns som att vi hade kunnat spela 5 mot noll men inte få in pucken ändå…

Bajsmackamatch!!!

Vi behövde 3 poäng idag. Läget fanns, men vi tog den inte.

Hatar hockey!!!

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Har vi nånsin vunnit en straffläggning?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer