1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2947791

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Villervalla: För första gången i år känner jag mig irriterad efter en match.
Rögle är förbannat kassa förutom 10min av matchen. Vi skapar lägen i massor men det strular och pucken hoppar och allt går fel.
Känns som att vi hade kunnat spela 5 mot noll men inte få in pucken ändå…

Bajsmackamatch!!!

Vi behövde 3 poäng idag. Läget fanns, men vi tog den inte.

Hatar hockey!!!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Kulltorp: vi kommer skriva in oss i historieböckerna med att vi har gjort minst mål under en säsong

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer