1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2947845

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Synct: Förr eller senare så ramlar vi ur och hamnar i en serie som passar vår plånbok.och nuvarande ekonomiska mindset mycket bättre..Kanske inte redan den här säsongen men troligen nästa.. Har hört rykten att man skall ersätta Dahlen med två halvbra altså man ska fortsätta att bygga ännu mer bredd när det är så tydligt vad som saknas .. en trubbig trupp ska alltså bli trubbigare.
Hur som .. vill man värva utan plånbok så får mn börja försöka ragga yttre finansiärer.. så som man gjort och lyckats med förr..

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Karlsson74: Bredd är ju Nubbens favorit och ledord. Så jag skulle inte bli förvånad.

Men jag hoppas, tror och ger honom chansen att motbevisa mig till nästa säsong. Ja eller det måste han göra.
Annars kommer jag vara ännu mer opepp inför en säsong än denna. Då är det bara att stålsätta sig för en bottenstrid.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.