1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2947880

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
SKRIDSKOSKENAN: Nu var du inte nyanserad…

Jag uppfattar det mer som att du kommer in och avreagerar dig med lite konfrontation.

Det var ganska mycket som var bra.

Tryggare spel igen, vi är svåra att möta och svåra att skapa bra chanser mot.

Vi drev definitivt matchen. Vi vinner skotten, förlängningen är helt vår.

Det har det pratats om.
Men vi lyckas ”bara” göra ett mål… säsongens röda tråd och helt avgörande för resultatet idag.

Och då är det gnälligt?


Både du och jag vet att när det gnälls här då är det ganska mycket mindre nyanser på kommentarerna…

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.