-Sputnik-: som befarat alltså...3 månader..har vi tur är han tillbaka till play in eller kval då det alltid är +- nån vecka ...lägg därtill tre borta under JVM..varav en 1a linare. Möjligen även EP borta ett tag ?. Behövs väl egentligen inte sägas att man behöver ut på marknaden och smörja en hel del sponsorer om man inte ska gå helt lottlös fram till 13 dan. Årets Focus blev alltså att undvika negativt kval.. 😔
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.