Andersson: skräll vet jag inte... Men med tanke på att han utgick är det väl inte en allt för stor gissning att det kan vara en hjärnskakning.. isåfall borta lite beroende på hur allvarlig om inte över mellandagarna så iaf fram till Kanske längre än så vid allvarligare fall . Att Wedin blir borta resten eller iaf nästan resterande delen av säsong vet vi . lite tungt om man lyckats tappa 50% av sin topp 6.. under en längre tid . Genborg missar upp till 9matcher lite beroende på hur långt man tänkt gå . Har man haft svårt att förvalta förr så blir det nog inte ett dugg lättare nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.