1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2948642

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Barkemo kan aldrig ses vara nässens ersättare snarare Pilös.Nässen är en top 4 back i Timrå i dag och bör isåfall ersättas med en mer meriterade beprövad back på SHL eller motsvarande nivå.....Däremot bör Barkemon gå in på en rätt billig lön om man jämför med tex mer meriterade pilö utan att tumma för mycket kvalitetsmässigt
Skulle inte bli så förvånad eller besviken om nässen blir kvar heller.
Våra unga backar (tänkte sundin och freij) bör ta kliv och vara bättre nästa år

.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Förstår inte denna vilja att bli av med Nässén. Han är en av de bättre backarna. Man vet vad man har...problemet ligger inte på backsidan. Krutet måste läggas på frwds. Det fattas två sen förra säsongen. När Dahlén försvinner fattas det tre. Två spetsfrwds minst måste in till nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer