1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2948644

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Förstår inte denna vilja att bli av med Nässén. Han är en av de bättre backarna. Man vet vad man har...problemet ligger inte på backsidan. Krutet måste läggas på frwds. Det fattas två sen förra säsongen. När Dahlén försvinner fattas det tre. Två spetsfrwds minst måste in till nästa säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: precis.Som tidigare sagts så skulle jag inte bli besviken om han blev kvar.. på forwardsidan verkar lundmark vara på väg in till kommande säsong..absolut Ingen ersättare till Dahlen poängmässigt..långt därifrån. .men skulle säga att han brädar både Lilja, Levinsson och pääjärvi som hockeyspelare.
iaf som det sett ut denna säsong.

Sv: Apropå nånting...
Jag vill ha kvar Nässén. Synd om han lämnar. Pilö, Erixon… Bye Bye däremot.
Sheriffen måste stäppa upp rejäl annars Bye Bye också… han är ju rätt ”gammal” nu och läkköttet är väl långsammare med ”åldern”.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer