Tom Topp: Utfall på forwards kan väl ändå inte vara godkänt? Heikki, Westfält och Lilja värvades för att sprida ut produktionen i laget. Vilket man inte lyckats med.
Hela offensiven står ju mer eller mindre och faller på Dahlén. Genborg är såklart ett bra tillskott. Men annars ser det riktigt skralt ut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hela offensiven står ju mer eller mindre och faller på Dahlén. Genborg är såklart ett bra tillskott. Men annars ser det riktigt skralt ut.