1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2951819

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Okej va, jag fattar va.
Detsamma.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lite lustigt ändå. För drygt 15 månader sedan var man på ispremiären och såg en valpig Lundmark som med julklappsögon likt en 5-årings gled in på isen och insöp atmosfären i SCA arena och att få befinna sig i SHL-omgivning. Såpass att han gjorde en liten ofrivillig piruett vid presentationen och skrattade gott åt sig själv tillsammans med publiken.
Nästa vecka glider han in på isen som en home coming star från NHL (nåja) hemswishad av oss supportrar.
Jag vill hävda att det ff är en lovande div 1/HA-spelare vi swishat hem och förväntningarna bör vara därefter

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer