1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2951828

Sv: Apropå nånting...
Lite lustigt ändå. För drygt 15 månader sedan var man på ispremiären och såg en valpig Lundmark som med julklappsögon likt en 5-årings gled in på isen och insöp atmosfären i SCA arena och att få befinna sig i SHL-omgivning. Såpass att han gjorde en liten ofrivillig piruett vid presentationen och skrattade gott åt sig själv tillsammans med publiken.
Nästa vecka glider han in på isen som en home coming star från NHL (nåja) hemswishad av oss supportrar.
Jag vill hävda att det ff är en lovande div 1/HA-spelare vi swishat hem och förväntningarna bör vara därefter

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Medhåll. Det är fullständigt obegripligt vad Florida Panthers som förra säsongen var bästa laget i världens bästa liga såg hos Lundmark. Vad skulle han kunna ge laget, vad skulle han kunna komplettera ett redan perfekt lag med? Nu har det inte alls sett lika stabilt ut hittills den här säsongen, mycket på grund av skador på fel spelare. Men alldeles oavsett, om du som i Lundmarks fall droppar ner i hierarkin i AHL, ja, då är du på jävligt fel plats från första början.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer