DenRöda: En liten annan diskussion om "ersättare" för Dahlén. Skulle varit intressant att ta hit Alex Barré-Boulet faktiskt. Dyr, men har absolut potentialen att göra 50p. Har varit på tapeten för ett SHL-lag tidigare. Är både center och högervinge. En annan jag tänkt på är Ville Koivunen. Jävligt spännande spelare det också. Varför inte båda? Försöka rocka loss lite extra sponsorpengar för att få till en kedja bestående av: Genborg - Koivunen - Barré-Boulet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.