Söderöver: ja då erbjuder du och jag samma typ av träningsläger sommartid då. Såg nåt youtube klipp här om dan med nån snubbe som skulle berätta hur vi över 50 fortfarande kunde bygga muskler och se helt rippad ut... när han kommer till punkt 5 som handlar om att man ska undvika all form av alkohol så blir min fråga "hur faan tror han en man över 50 står ut utan alkohol???" De där rippade jävla musklerna kan han stoppa upp i arslet
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Såg nåt youtube klipp här om dan med nån snubbe som skulle berätta hur vi över 50 fortfarande kunde bygga muskler och se helt rippad ut... när han kommer till punkt 5 som handlar om att man ska undvika all form av alkohol så blir min fråga "hur faan tror han en man över 50 står ut utan alkohol???" De där rippade jävla musklerna kan han stoppa upp i arslet