1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954352

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Läget är ansträngt framförallt för att Saik filmar igen och dommarråttorna köper allt…

Sopor!

Ny anmälan?

Men…

Alltså…

Alla spelare som viker undan duellerna…

Pääjärvi
Heiki
Mfl.

Låt dom sitta och skäll ut dom!

Vi måste få stopp! Då kan man inte åka och lalla!

I egen zon: gå in i situationerna med kraft!

I anfallszonen:

Räta ut!

Backjävlar: lobba eller skjut på mål inte i sarghörnen!

Domarna tillåter fasthållningar våra frw kommer vara tvärslut om 5 minuter!

Lasta in skiten på mål och tryck på!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Sjukt hur vassa SAIK är i allt...vi är typ trea på varenda puck...och självförtroendet....ujujuj

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Söderöver: Skellefteå kan inte ha gråtit floder av att tappa Heikkinen...

Bra PP. Kul att man tog chansen när den gavs.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.