erathoo: typ 2 minuter före Forsmarks utvisning när det var tilltrasslat bakom vårt mål så sparkade nån av de gula ner vår gubbe. Uppfattade inte nummer, zonade ut i väntan på utvisningen som sedan uteblev.
vonDöbeln: 3:22 kvar av andra perioden. Gul 71 sparkar till Nässén så han ramlar bakom vårt mål. På reprisen kan jag väl kanske ta tillbaka att det är en femma, men solklarare utvisning får man leta med både ljus, lykta, karta och kompass efter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.