X-Län: De är lugnt. Vi breddar laget lite till nästa säsong bara. Detta lagbygge är ju skapligt felbyggt från första början. Rätt illa att vi typ är beroende av en Junis som är på JVM för att ha nån form av offensiv kraft. (Ja förutom giganten Dahlén då)
Vi kör Klarna som huvudsponsor nästa säsong. Kanske vi tar betalt..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi kör Klarna som huvudsponsor nästa säsong. Kanske vi tar betalt..