1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954628

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Trodde aldrig att man skulle sitta och längta tillbaks till förra säsongen. Oavsett alla våra 5-6 matchers förlust sviter..

Ja eller vi är väl på väg mot våran första sådan nu kanske..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: vi är ju ett bättre lag i år!!!!1!1!1
Allt handlar om att undvika kval.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Tunga matcher nu...inte mycket medgång eller tur heller....iofs, man behöver väl förtjäna turen

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Det var väl rätt väntat att vi skulle hänga med ett tag i början av säsongen tills övriga lag fick ordning på sin defensiv. Det har trots allt gått väldigt mycket bättre än vad många väntade sig.

Om inte PP havererat hade läget varit orimligt bra nu.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Å dä ras vi ner till plats 9.....
Bar 3 poäng tä plats 11 nu...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.