1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954748

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Vargher85: Det tar emot att säga det. Men i och med Lundmarks intåg så har vi nog tyvärr inte råd att behålla Boyce till nästa säsong.
Om inte tanken är att bygga ett SHL lag där många spelare kan tänka sig att stanna om vi åker ur..

Vi kan inte bredda oss till fördärvet. Ersätter vi inte Dahlén med ren spets till nästa säsong så är det vi som ryker, tyvärr.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Var det inte hockeynews som skrev att vi har en riktigt vass forwardsuppsättning nästa säsong? Helt sjukt hur vissa kan jobba som journalist.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Det är fler än Boyce som måste lämna. Lilja och Pääjärvi ligger risigt till.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.