1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954847

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Kerstin_k: Så kommer det att vara och det är funderingar jag haft länge..
Skulle bli förvånad om Timrå fortsatt är ett SHL lag om tre fyra år..med den ekonomi och strategi man valt.
Hörde jag rykten om lyytinen och ty rattie?. .ännu fler hemvändare..troligtvis på dyra långa kontrakt. Nubben gillar ju sånt..
Isåfall .Tröttare värvningar får man nog leta efter..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Karlsson74: tror det var Hockey news som kastade fram några namn. Finnsi inga rykten om det. Bara snack.
Inför säsongen 27/28 går nästan halva truppens kontrakt ut. Är det det Nubben väntar på?

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Karlsson74: Man skulle ha klonat en sån som Henrik Evertsson i Växjö och satt som sportchef, snacka om att hitta rätt i det mesta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.