Andersson: har JJ varit bättre? Jag kan inte avgöra det då Juel blir utbytt direkt om de förlorar. Juel har inte fått chansen för att jag ska kunna bedöma det.
Skulle inte Liiga byggas om? Med spelare lediga som följd? Då får Nubben och Z värva en helfinsk kedja säsongen ut. Annars går detta åt helvete. Måste finnas bättre spelare i Liiga än böset under Dahlén, Genborg, Hartmann, Lander och Pettersson. Angående Juel måste någonting ha hänt utanför isen men vad?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.