Söderöver: Det finns väl inte jättemånga SHL-mässiga spelare att fynda hos SSK men kanske någon som är mer spetsig än Lilja?
Inlägg: 2958232
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Jag tror att Laavainen och Wiå skulle kunna vara helt okej i SHL.