Inlägg: 2959284
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zåsse klubban: Såg massor av lägen där vi står helt rätt med laget och går till anfall men dumpar ned i sarghörnet. Givetvis skall passningar in i banan vara väl överväga, men tex hade EP ett drömläge att lägga över pucken på andra sidan när vi hade spelvändning, istället valde han dump ned i sarghörnet och hela situationen rann ut i sanden
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zåsse klubban: Slaktade av ett Luleå på en skridsko. Inget vidare go i detta gäng va? Hanhals borta? Kryssläge….
+ 2
När jag var tränare så byggde försvarsspelet på att trycka ut dom i hörnen och var kompakt i mitten, få avslut utifrån som är ofarliga.
Så möta Timrå måste ju vara en dröm för målvakter och försvarande lag