1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2959284

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
EXPLORERSMÅLAND: tror inte det hjäper att värva in pjäser när vi har ett korkat spelsystem i offensiv zon där pucken ska vallas runt i sarghörnen och bränna allt krut där.

När jag var tränare så byggde försvarsspelet på att trycka ut dom i hörnen och var kompakt i mitten, få avslut utifrån som är ofarliga.

Så möta Timrå måste ju vara en dröm för målvakter och försvarande lag

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zåsse klubban: Såg massor av lägen där vi står helt rätt med laget och går till anfall men dumpar ned i sarghörnet. Givetvis skall passningar in i banan vara väl överväga, men tex hade EP ett drömläge att lägga över pucken på andra sidan när vi hade spelvändning, istället valde han dump ned i sarghörnet och hela situationen rann ut i sanden

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zåsse klubban: Slaktade av ett Luleå på en skridsko. Inget vidare go i detta gäng va? Hanhals borta? Kryssläge….

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.