1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2959542

Sv: Apropå nånting...
Här, i ett väldigt gammalt, på gränsen till antikt klipp, får vi ta del av när Pär Styf avgör en slutspelsmatch mot HV71 genom ett skott från mittzon men som styrs via en HV-spelares klubba i mål. Jag sökte inte specifikt efter den utan den bara fanns i mitt flöde.

Det bästa såhär lång tid efteråt är inte målet självt. Nej, vad som sticker ut är istället expertkommentator Hans "Virus" Lindbergs spontana och för hans del onaturliga segervrål som från att låta som ett "JAA", efter nån halvsekund ändras till ett "oj, oj, oj" och för att knyta ihop säcken och betona hans Timråhat ska Styf helt plötsligt inte krediteras för målet alls.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dahlén verkar redo för spel igen. Då kan vi begrava just den delen av djup ångest som råder i forumet i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.