+ 7
Inlägg: 2960176
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå vs Leksand och HV mot Malmö. Intressant omgång. Tror dock inte det blir poäng mot Växjö. Frölunda lär dra ifrån och vinna serien. Brynäs och Luleå är nog de lag som lyfter under våren i tabellen och spelar play in eller möjligen kvart. Timrå spelar också play in
+ 1
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: HAHA
Har sparat en tid för att få råd att köpa en bra tv och jag hoppas och tror det blir poäng, gärna 3 ;)
Har sparat en tid för att få råd att köpa en bra tv och jag hoppas och tror det blir poäng, gärna 3 ;)
+ 1
Haha, har inte råd med ny tv själv när den ryker i frustration efter en torsk ikväll nämligen... 😅