Nisse på Mon or: ” vore kanske inte dumt om man tidigarelade Juel mot Kopacka redan nu i.s.f. En backup till J.J torde var enklare att hitta än en rivig frwd?”
Brynäs har ju redan 3 slipsar på kontrakt så jag tror att t.o.m. Alcén inte är så pigg på att plocka in ytterligare en nu. Till nästa säsong försvinner ju Clara till AHL och Delia lär väl hamna i DEL eller Liiga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En backup till J.J torde var enklare att hitta än en rivig frwd?”
Brynäs har ju redan 3 slipsar på kontrakt så jag tror att t.o.m. Alcén inte är så pigg på att plocka in ytterligare en nu. Till nästa säsong försvinner ju Clara till AHL och Delia lär väl hamna i DEL eller Liiga.