"Lidö fick frågan för några dagar sedan om han kunde rycka in och hjälpa SHL-laget under målvaktsbristen, och han tvekade inte att tacka ja.
– Det är ändå ett kvitto på att man gjort någonting bra och man får lite mer energi av det. Det är bara kul helt enkelt."
Vidare: "Innan matchen hade Landén och Lidös målvaktstränare i Östersund ett långt samtal.
– Jag hoppas att den relationen kan odlas och jag har sagt till Calle att jag nog vill komma och titta på någon match också, så jag dyker kanske upp i Östersund något."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.