1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961352

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: vi lär väl få se lite andra ansikten av denna match med men hittills har dom löst utmaningen ganska bra.

Nervösa backar i Sverige men kan dom spela vidare puckarna snabbt i egen zon så ser det stabilt ut!
Våra frw är hittills betydligt bättre är USA’s!

Det är bredd på svenska truppen alltså och ingen ber om ursäkt för sig!

Gillar’t!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Det gäller att inte ge jänkarna minsta luft under vingarna. Det går fort i hockey.

Skulle precis berömma Linus för hans gedigna spel i defensiven…

Sv: Apropå nånting...
Varför utmanades inte det där målet?

Pucken var väl ut i mittzon och vände?

Har man inte coaches challange?

Nä det var nog så att Berglund chillade bort den där ist för att möta och jobba ut pucken…

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.