Inlägg: 2961397
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Jo där håller jag med.
Oavsett om domarna tycker att Härenstam förstärker. Så är ju ändå Amerikanen på honom bakifrån i målområdet.
Så mest rättvist hade ju varit en 2:a interference och en för diving.
Oavsett om domarna tycker att Härenstam förstärker. Så är ju ändå Amerikanen på honom bakifrån i målområdet.
Så mest rättvist hade ju varit en 2:a interference och en för diving.
+ 4
I byxflärpen…
Men lite/ingen kraft.
Har man tagit målvakten för filmning trots kontakt i blått så måste man nog tillåta kontakt…