+ 4
Inlägg: 2961403
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: helt sjukt beslut. Skönt att vi kör över asen. Å Eddie blir ju viktig att få tillbaka in i laget. Tycker även Freij och Linus ser bra ut även om Linus går bort sig lite på deras 5-2 mål
+ 4
Oavsett om domarna tycker att Härenstam förstärker. Så är ju ändå Amerikanen på honom bakifrån i målområdet.
Så mest rättvist hade ju varit en 2:a interference och en för diving.