1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961408

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: jag med!

Han har varit trygg och säker och så kom det där bytet…

Nu behöver han några bra byten igen och samla in sig.
Kändes lite som att han rycktes med i ”flowet” och blev övermodig.

Back to basics och kör bara!

Han bidrar med ansvar som gör att de andra två kan flasha lite med sin lite, faktiskt, vassare talang.

Han är viktig med det spel han haft fram till det där bytet!

Håller Genborg i det här blir det riktigt trevligt att få hem honom med.

Fullföljer, tar sig till farliga ytorna utan puck och är redo!

Väääääldigt bra!

Freij är lite för nervös ser det ut som.
Han har stumma armar…

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.