-Sputnik-:Håller med komma till ett totalt menlöst SSK och göra avtryck är antagligen inte det lättaste för en ung utvecklingsbar spelare på så sätt. . Tänkte mest vilken utvecklande roll han skulle ha i Timrå ik i SHL?..speciellt om Freij blir kvar. .7-8 back? I kamp med Tim Barkemo? Utlåning? Behövs ju även handlas en back från en betydligt högre hylla än vad dessa två killar kommer ifrån,Nässens ersättare måste in. Alltså en som allra minst såhär på förhand direkt går in på 4 backar..helst någon topp 2 back med Timrå ik mått mätt. ..Borde sippra ut något intressant namn snart. 🙄
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Behövs ju även handlas en back från en betydligt högre hylla än vad dessa två killar kommer ifrån,Nässens ersättare måste in. Alltså en som allra minst såhär på förhand direkt går in på 4 backar..helst någon topp 2 back med Timrå ik mått mätt. ..Borde sippra ut något intressant namn snart. 🙄