1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961538

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-:Håller med komma till ett totalt menlöst SSK och göra avtryck är antagligen inte det lättaste för en ung utvecklingsbar spelare på så sätt. . Tänkte mest vilken utvecklande roll han skulle ha i Timrå ik i SHL?..speciellt om Freij blir kvar. .7-8 back? I kamp med Tim Barkemo? Utlåning?
Behövs ju även handlas en back från en betydligt högre hylla än vad dessa två killar kommer ifrån,Nässens ersättare måste in. Alltså en som allra minst såhär på förhand direkt går in på 4 backar..helst någon topp 2 back med Timrå ik mått mätt. ..Borde sippra ut något intressant namn snart. 🙄

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Varför antar ni att Nässén kommer att dra?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.