1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961574

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jaha, då var det dags igen. Var ekonomisk kris för bara någon säsong sedan också...

Tyvärr finns det nog inte mycket att plocka från Mora. Degerstedt produktion beror nog till stor del på omgivningen (MacEachern och De Jong). Felix Johansson, med Ånge som moderklubb, verkar bidra med intensitet och verkar vara jobbig att möta. Men Timrå behöver knappast fler rollspelare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Just Degerstedt har väl en logisk historisk koppling till Timrå IK om inte annat.

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: nej samma sak där... finns inga man sitter å dräglar över att få värva direkt. Om TIK startar en ny swishkampanj där pengarna är öronmärkta för att lägga ett bud på denne Herman Träff så går jag in med en lax i s f.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.