1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961593

Sv: Apropå nånting...
Jugge: Det är väl isåfall Pilö och Lander löner som spontant sticker ut på den listan ..pilö för att han har en för hög lön...
Lander för att han har en för låg lön i förhållande till vad han kunde ha haft I någon annan klubb.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: De måste finnas både snipers o stora duktiga backar i AHL att titta på som vill ha en bättre tillvaro de måste finnas skicka nån scout som får spana lite tror oxå att prislappen är bättre vi behöver några stora (modanostyle) som kan hålla rent framför vårat mål för där ska ingen jävel få stå sen såg jag några duktiga skyttar i en match från AHL dom skjuter i alla lägen utan att passa runt i flera minuter o dom träffar mål nästan hela tiden!! Bara en liten ide som jag tycker man borde kolla på!!🤣🇱🇸🇱🇸

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.