Nisse på Mon or: Ja..fast utåt har det inte låtit så direkt.. Man har lek hemlige Arne med supportrar och media och sagt att målet varit att komma tillbaka. Förrän tills bara ett par veckor tillbaks.när man plötsligt faktiskt meddelade att säsongen var helt körd efter ytterligare operation . Kommer han tillbaks i spel nån gång överhuvudtaget så blir det iaf inte i Timrå ik
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man har lek hemlige Arne med supportrar och media och sagt att målet varit att komma tillbaka.
Förrän tills bara ett par veckor tillbaks.när man plötsligt faktiskt meddelade att säsongen var helt körd efter ytterligare operation .
Kommer han tillbaks i spel nån gång överhuvudtaget så blir det iaf inte i Timrå ik