1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2963204

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
nila: Jag står fortfarande fast i att vi haft tillräckligt med pengar för att ha värvat bättre än vad vi gjort för att försöka ersätta Hållanders och Kapanens skor.
Bristfällig scouting och tänk för detta års lagbygge.

Men sen får man ju inte säga att det nog är dags för Nubben att hänga upp västen.

I min bok är det ju lika vanskligt att förlita sig på att vi aldrig kommer vara nånting utan Nubben, som att vi skulle förlita vår satsning på Jokinen ett par år framöver.

Vore klädsamt om vi vågade tänka och satsa lite utanför boxen nån gång med.

Men det är klart. Vi skall vara glada för att vi får vara med och delta. För vi är ju en liten klubb och kommer alltid att vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.