1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2963765

Sv: Apropå nånting...
Kryset: Att göra en poäng per match i SHL odraftad är en prestation som slår allt annat. Det är en supertalang, men som vi kan se ingen slutspelskaraktär.

Han kommer förmodligen gå till NHL och stänka in poäng i grundserien för att likt McDavid, alltid vika ner sig när det gäller som mest. Det är en regel som bekräftas ibland med undantagen, men sanningen är att man är född med olika psyken och härdad under uppväxten på väldigt olika sätt. Arv och miljö.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
k1m: McDavid har 150p på 96 slutspelsmatcher, och BÄR sitt lag varenda slutspel, vunnit Conn Smythe, antingen trollar du, eller så är du pantad på riktigt.

Finns många anledningar att dom inte vinner, men inte fan har det att göra med att McDavid viker ner sig i slutspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.