-Sputnik-: ja baserat på matcherna sedan juluppehållet så tar man ju Pilö över Nässen alla dar i veckan. Detta hade man nog inte sagt i september direkt.
JanneH: Tycker Pilö gör ett gediget jobb, han hittar även bra lösningar i defensiv zon. Det enda är väl att han allt för ofta vill låsa pucken vid sarg i tid å otid. Antar att det är en vana som behöver arbetas bort.
JanneH: Ja och en annan grej. Hade någon sagt där runt 2009 efter uttågen mot HV i slutspelet, att vi i framtiden skulle ha 9 raka vinster mot dom i SHL sammanhang. Så hade man ju frågat om statusen på personens mentala status.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...