JanneH: Tycker Pilö gör ett gediget jobb, han hittar även bra lösningar i defensiv zon. Det enda är väl att han allt för ofta vill låsa pucken vid sarg i tid å otid. Antar att det är en vana som behöver arbetas bort.
Joaqino88: Samma ovana har även Forsmark. Låsa pucken och sedan fastna själv. Någon borde berätta för Forsmark att han gärna får vara kreativ utanför egen zon, men väl där borde han lära sig att spela enklare. Annars tycker jag att det är många som har lyft sig, Lilja, Heikkinen och hela den kedjan inte minst.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...