1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2969246

Sv: Apropå nånting...
Red Bulls: Jag vet att några blir jättemjuka kring kritik mot chefer med sportsligt ansvar och jag förstår att arbetsmiljön är tuff för en sportchef som har hjärtat investerat utöver hedern i sin position.

Bra med en kommitté kring värvningar.
Det ger en lagkänsla även om chefen alltid till sist är chef.

Sedan vet man ju inte ”nyanserna”, vad händer utöver hockeyn i Stillmans liv.

Ibland är livet inte lätt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Läser man lite ur pressmeddelandet så verkar det ju finnas hot och dylikt med i bilden.

En grej att ge konstruktiv kritik kring en sportchef så här på ett hockey forum. Men sånt där överskrider ju alla gränser.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...