Red Bulls: Jag vet att några blir jättemjuka kring kritik mot chefer med sportsligt ansvar och jag förstår att arbetsmiljön är tuff för en sportchef som har hjärtat investerat utöver hedern i sin position.
Bra med en kommitté kring värvningar. Det ger en lagkänsla även om chefen alltid till sist är chef.
Sedan vet man ju inte ”nyanserna”, vad händer utöver hockeyn i Stillmans liv.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...