vonDöbeln: låter sinnessjukt. Man får liksom inte en sjukskrivning i flingpaketet. Skulle isf vara århundradets mest oseriösa agerande. Läge att kontakta myndigheter då.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ryktet på stan här i Jönköping är att Liljander sjukskrev sig i protest när styrelsen förbjöd honom att sparka Anton Blomqvist.
Inte orimligt att gissa att även denna gång har med just tränarfrågan att göra.