+ 1
Inlägg: 2969415
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Sjukstuga i Timrå idag enligt youtubevideo inför match igår.
Svensson sjuk. Nässen sjuk. Lundmark sjuk,
Genborg varit sjuk i 10 dagar men var på is igår. 50/50 att han spelar. Känslan är ändå att han kommer att prova att spela ikväll.
Så då blir laget såhär enligt mig med Wedin och Levinsson även borta:
Forwards:
Dahlen- Pettersson - Genborg
Walli Lander Hartmann
Heikkinen Eriksson Lilja
Pääjärvi Westfält Därth
Backar:
Hardegård Freij
Sundin Forsmark
Strömberg Pilö
Svensson sjuk. Nässen sjuk. Lundmark sjuk,
Genborg varit sjuk i 10 dagar men var på is igår. 50/50 att han spelar. Känslan är ändå att han kommer att prova att spela ikväll.
Så då blir laget såhär enligt mig med Wedin och Levinsson även borta:
Forwards:
Dahlen- Pettersson - Genborg
Walli Lander Hartmann
Heikkinen Eriksson Lilja
Pääjärvi Westfält Därth
Backar:
Hardegård Freij
Sundin Forsmark
Strömberg Pilö
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ...och på termat mål man aldrig glömmer. Djurgården hermma, säsongen 2010/11 - Anton Lander avgör till 2-1 på passning från Mat Murley.
www.st.nu/2011-03-05/favorit-i-repris-av-lander
marieshockeyblogg.blogspot.com/2011/07/sasongen-i-gang-timras-anton-lander.html
www.st.nu/2011-03-05/favorit-i-repris-av-lander
marieshockeyblogg.blogspot.com/2011/07/sasongen-i-gang-timras-anton-lander.html
+ 2
www.st.nu/2026-01-15/pekar-ut-sin-mentor-reglerna-galler-an-i-dag/
www.st.nu/2026-01-15/darfor-ar-anton-lander-sa-viktig-for-timra/