+ 1
Inlägg: 2969423
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ja så borde det se ut kan man ju tycka👍
Pääjärvi måste ner i fjärde nu o får gnugga på där.
Så är det men tyvärr vet vi nog att så kommer det inte bli ändå...
Och hoppas man har med en extra junior nu i fall nån blir skadad eller för att helt enkelt röra om lite.
Får hoppas vi åtminstone når 5500 ikväll då. Minst! Gärna lapp på luckan.
Pääjärvi måste ner i fjärde nu o får gnugga på där.
Så är det men tyvärr vet vi nog att så kommer det inte bli ändå...
Och hoppas man har med en extra junior nu i fall nån blir skadad eller för att helt enkelt röra om lite.
Får hoppas vi åtminstone når 5500 ikväll då. Minst! Gärna lapp på luckan.
+ 3
Svensson sjuk. Nässen sjuk. Lundmark sjuk,
Genborg varit sjuk i 10 dagar men var på is igår. 50/50 att han spelar. Känslan är ändå att han kommer att prova att spela ikväll.
Så då blir laget såhär enligt mig med Wedin och Levinsson även borta:
Forwards:
Dahlen- Pettersson - Genborg
Walli Lander Hartmann
Heikkinen Eriksson Lilja
Pääjärvi Westfält Därth
Backar:
Hardegård Freij
Sundin Forsmark
Strömberg Pilö