Tror att firandet av både Lander och juniorerna kan båda gott och ge oss en push och motivation som krävs för att vinna över Frölunda igen. Ja vi vann hemma mot dom senast denna säsong.
Zäta75: Ja traditionellt känns det som vi brukar vinna hemma mot Indianerna i januari va? Hoppas den trenden är lika stark som att vi alltid torskar borta mot SAIK, efter ett uppehåll
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror att firandet av både Lander och juniorerna kan båda gott och ge oss en push och motivation som krävs för att vinna över Frölunda igen. Ja vi vann hemma mot dom senast denna säsong.