1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2971120

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2026-01-17
Jadu: Tommy ställer ju inte JJ på grund av att han tror att Juel blir slutkörd. Hade han haft det resonemanget så hade väl JJ inte stått så mycket han gjort. Han ställer JJ för att Juel förlorade sist.

Historiken med JJ mot Linköping är inte bra. Om jag vill minnas rätt. Nja. Skeptisk till detta val.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2026-01-17
Känns genast mycket mindre stabilt. Viktigt JJ får en bra start då kan han spika igen, tidigt insläppta då blir det 4-5 i baken.

Men vi tror på JJ ikväll! (Fortfarande en bra målvakt).

Personligen hade jag dock fortsatt ställt Juel alla dagar i veckan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.