Cobbel: En liten löneökning blir det väl, för denna säsong är det ju i samma 95-120k spann som Juel.
Juel siktar väl på iaf samma peng som Jacke, dvs 150-200k så detta känns spontant som en bra affär tycker jag. Han har väl haft ganska fina stats iår (låg sample size I guess iom skada) trots de debaclet som är HV71.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Juel siktar väl på iaf samma peng som Jacke, dvs 150-200k så detta känns spontant som en bra affär tycker jag. Han har väl haft ganska fina stats iår (låg sample size I guess iom skada) trots de debaclet som är HV71.